1 results arranged by date

An Al-Alam journalist reports from Saudi Arabia in 2008. (AP)

Saudi operator Arabsat takes Iran’s Al-Alam network off air

New York, February 3, 2010—The Committee to Protect Journalists called for Saudi-run satellite operator Arabsat to return to air the Iranian-owned Arabic-language satellite channel Al-Alam, which stopped broadcasting January 27 without prior notice, according to international news reports. In a statement published on its Web site, Al-Alam said that “Arabsat, in continuation of its censorship…

Read More ›